P A R S T E C H

Yükleniyor


Sosyal Medya Yönetimi


Son 10 yıl içerisinde hemen herkesin aktif olarak kullandığı sosyal medya platformları, marka bilinirliği, kurumsal kimlik, algı ve imaj yönetimi açısından kurum ve işletmelerin de vazgeçilmezi haline geldi. Bu platformlardaki hesaplarınız profesyonel olarak yönetildiğinde, markanızı tanıtabilir, müşterilerinize kolayca ulaşabilir, kampanya ve promosyonlarınızı duyurabilir, kısacası işletmenizi ileri taşıyacak her türlü çalışmayı gerçekleştirebilirsiniz. Bir işletmenin sosyal medyasını yönetmek ile sosyal medyada sıradan bir kullanıcı olmak arasında büyük farklar vardır. Sosyal miydi iyi aktif ve etkili kullanıyorsanız dahi, bu sizi başarılı bir sosyal medya yöneticisi yapmaz. Sosyal medya yönetimi; analize dayalı, pazarlama stratejilerinin üretildiği, uygulandığı, kurumsal kimlik, marka imajı, algı ve imaj yönetimi çalışmalarının profesyoneller tarafından gerçekleştirildiği bir uzmanlık alanıdır. Bu nedenle, işletiminizi sosyal medya üzerinde doğru iletişim ve pazarlama stratejileriyle birlikte, doğru hedef kitleye ulaştırmak büyük önem taşımakta. ParsTech - Yazılım & Otomasyon Sistemleri olarak alanında uzman ekibimiz tarafından yönetilen sosyal medyanız ile işletmenizi büyütebilir, potansiyel hedef kitlenizi birer müşteriye dönüştürebilirsiniz.

Sosyal Medya Yönetimini Nasıl Yapıyoruz?


1-Planlama
Sosyal medyanızı yönetirken stratejik planlamanızı, işletmenizin hedef kitlesine göre belirliyoruz. Kurumsal anlamda markanızın dijital çalışmalarını yönetirken talep ve hedeflerin uyumuna dikkat ediyoruz. Sosyal medyanızı yönetirken, iletişim stratejilerine dayalı oluşturduğumuz yol haritamızı izleriz. Planlama yaparken, markanın hedeflediği kitleyi, SWOT analizi, markanızın dilini oluşturma, içeriklerin yönetimi ve konsepti, markanın gelişime açık yönleri, hedef ve amaçlara dayalı bir iletişim çalışması yürütürüz.

Rakip Analizi
Sosyal medyanızı yönetirken diğer markaları ve rakiplerinizi araştırmayı önemsiyoruz. Çünkü sosyal medyada öne çıkabilmek için bir markanın sadece kendine ve kendi paylaşımlarına odaklanması, zaman zaman kayıplara neden olabilmektedir. Bu nedenle bütüncül bir perspektifte, markanın en yakın rakiplerinin sosyal medyada nasıl hareket ettiklerinin iyi araştırılması gerekmektedir. Rakip analizleri, rakiplerin konumlandırması gibi detaylar uzmanlar tarafından analiz edilmelidir.

Daha önce yaptığımız projeleri gördünüz mü ?

Hemen İncele Müşteri Temsilcisini Ara